torsdag 22 september 2011

Jag stegar, alltså finns jag

Får någon dag sedan skrev jag ju att det var dags att börja med 10 000 steg om dagen igen. Än så länge har det gått riktigt bra. De tre senaste morgnarna har jag tagit en liten promenix på ca 5000 steg och sen har ju den andra halvan tillkommit naturligt under dagen. Imorse var jag lite velig om jag skulle eller inte för det såg lite misstänksamt grått ut på himlen. Till slut bestämde jag mig för att hoppa över och åkte istället till mamma och pappa för att hämta köksmaskinen. Tur var det för just som jag stod och pallade lite äpplen från deras träd började det ösregna.
Just nu ligger jag på 43 355 steg för den här veckan. Det är 3 355 steg "plus" så än så länge går det bra.

Nu ska evighetsbrödet in i kylen för att kalljäsa över natten sen får vi se om det blir nåt gott av det imorgon när det ska gräddas.
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar