fredag 26 augusti 2011

Fotkur

Just nu sitter jag med plastpåsar på fötterna. Mycket sexigt. Jag provar Baby Foot. Man ska ha dessa snyggingar på fötterna i 2 timmar och sen skölja av kladdet och sen är det bara att vänta. Efter ungefär 5 dagar ska fötterna börja "fjälla" och under några dagar fjällar man av alla döda hudceller och får babylena och mjuka fötter (förhoppningsvis i alla fall). Jag tänker inte bjuda på några före och efterbilder (jag är inte speciellt förtjust i fötter överhuvudtagen och att visa upp mina egna kommer helt enkelt inte på fråga) men jag berättar hur det går och om det funkar.



165 kr i Ullared, verkar vara ett bra pris jämfört med vad jag sett på andra ställen.

2 kommentarer:

  1. Verkar vara ett släktdrag, dina kusiner på din mors sida är också "rädda" för fötter.
    kram moster

    SvaraRadera
  2. Ja, usch sådär jätemysigt med fötter är det ju inte. Fast snart är väl mina lena och mjuka i alla fall. :)

    SvaraRadera