måndag 22 augusti 2011

Helgen

Jag har ju varit ledig i helgen och därför passat på att hitta på lite roliga grejor. Framförallt har jag njutit av att slippa ställa klockan och det har varit skönt att sova tills jag vaknar helt enkelt.
I lördags spenderade vi några timmar på MFF-Gais-matchen med Syrran och Peter. Malmö vann men det var med nöd och näppe. 2-1 slutade matchen och det sista målet fick de inte in förrän i 87:e minuten. Vinst blev det i alla fall och det är huvudsaken.



Efter matchen åkte vi uppi stan för lite middag på festivalen. Gott var det men jag tycker att mindre portioner och lägre priser hade varit en bra idé.

Igår körde jag första träningspasset sedan den 18 juni.

Träningsväskan är packad.

Vi åkte ut till Kockum för en timme badminton. Svettigt och jobbigt men kul. Vi hade hela hallen för oss själva så antingen kanske folk föredrog träning utomhus eftersom det var fint väder eller så har inte ångesten från semester riktigt "kommit igång" än. Min ångest är i alla fall tillbaka. Mitt träningsmål inför hösten är det färdigfunderat på och det kommer i ett inlägg lite senare idag.

Nu ska jag till trelleborg för lite delgivningar. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar