tisdag 23 augusti 2011

Träningsmål

Nu har jag funderat klart. Det tog en stund att komma fram till vad mitt nästa mål ska bli. Först hade jag funderingar på att försöka sänka min tid på milen ytterligare men det kändes lite tråkigt. Dessutom är vi på väg mot kallare tider och blir det en kall och snöig vinter i år också kan det bli svårt att ge sig ut så ofta som behövs. Istället för ett konditionsmål så tänkte jag mig ett styrkemål. Den del av kroppen jag skulle vilja ha vältränad är utan tvekan magen så därför ser målet ut som följande: till nyårsafton ska magen vara platt och fin. Jag vill inte ha något tydligt sexpack (och i ärlighetens namn är jag alldeles för lat för att kunna få det) men en tydligt vältränad och platt mage. Ikväll är det jag som ger mig ut på löparrunda följt av ett magträningsprogram. Phu...jag är redan lite trött av att bara tänka på det. Men sagt är sagt och nu måste jag börja göra också.
Nu ska jag gå och göra mig vacker :-P
Hörs ikväll om jag överlever!

1 kommentar:

  1. Lycka till med målet, är övertygad om att du når det.
    Puss från mamma

    SvaraRadera