tisdag 23 augusti 2011

Överlevare

Jag överlevde löprundan. Det kändes till och med ganska bra. Jag sprang inte riktigt hela dock, efter vad jag skulle gissa var drygt 3 km sprang jag på mamma och pappa som var ute och promenerade så sista biten gick jag med dem. När jag kom hem lade jag mig på mattan i storarummet och körde ett magträningsprogram. Jag vill ju helst kunna röra mig någorlunda normalt imorgon så jag kapade lite i det. Jag skar ner på både antalet set och repititioner men jag gjorde i alla fall alla övningar. Tanken är att ta det lite lugnt och mjukstarta lite med 2 pass/vecka i två veckor och sedan öka på till 3 och då också öka antalet set och repititioner.
Just nu är jag väldans taggad och motiverad och det känns såklart bra, förhoppningsvis håller det i sig.
Nu väntar en kopp te (övningsdricker fortfarande :)).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar