lördag 18 juni 2011

HURRA!!!

Som ni kanske försår av ovanstående rubrik så har jag hållit mitt nyårslöfte. Nu är det officiellt avklarat och milen är sprungen på under timmen, på 58:17 närmare bestämt. Jag är sjukt nöjd med mig själv och endorfinerna rusar fortfarande genom kroppen såhär dryga två timmar efter målgång.
Nu firar jag med en färdiggrillad kyckling med potatissallad och när jag orkar (det får bli senare ikväll) blir det jordgubbat med glass. Just nu kan jag inte tänka mig något godare.
Ett mer strukturerat inlägg och lite bilder kommer senare.
Hej så länge! :)

5 kommentarer:

  1. GRATTIS.
    Det hjälpte att vi höll allt vad vi orkade.

    kram från moster som precis kommit hem från en långrunda med Leon

    SvaraRadera
  2. Stort grattis!!! Tvivlade inte en sekund på att du skulle klara det.

    Kramar från Moster M och kusin E.

    SvaraRadera
  3. Grattis friskis-syster!!

    SvaraRadera
  4. Vi som var på plats såg en fräsch Madeleine som knappt ens flåsade efter målgången, fantastiskt! GRATTIS, än en gång. Nu ser vi framemot "Kom i form" den 31 augusti. Puss från mamma & pappa

    SvaraRadera
  5. Finns det någon gångtävling på G som passar en gammal moster?
    kram från mej

    SvaraRadera