lördag 18 juni 2011

Uppladdning

Imorgon är det Dagen D och efter mycket velande fram och tillbaka så har jag bestämt mig för att vara ganska nöjd oavsett om jag klarar det på under en timme eller inte. Anledningen till löftet var att ha något som motiverade mig till att komma ut och springa och så långt har jag ju lyckats hyfsat. Uppladdningen ikväll har sett ut som följande:

Jag kallar det "kolhydratladda". :)
Det som inte fastnade på bild var Ted, Sandra, Martin och en massa YouTube-klipp av högst varierande kvalitet. Nu är det dax för sängen för imorgon vill jag vara utvilad. 15.00 går starten!

2 kommentarer:

  1. Håller tummar och klor (Leon är här över helgen)för en bra runda.
    Här är vädret hyfsat idag, i går var åska och spöregn.

    Kram från en semestrande moster

    SvaraRadera
  2. Tack för hållandet :) Det ska ju såklart regna i Malmö vid 15-tiden (när starten går). Får väl sätta värmen i bilen på max när jag är klar om man kommer i mål dyblöt.

    SvaraRadera