onsdag 15 juni 2011

Trötter...

är precis vad jag är nu! 7 km löpning blev det tidigare idag och efter dusch och middag (som för övrigt såg precis ut som min frukost, danskt rågbröd med ost och turkisk yoggi med jordgubbar och honung) verkade det som att mina energireserver var uttömda. Vid 19:15 parkerade jag mig halvliggandes i soffan för en stunds slöittande på TV:n och det gjorde jag med väldigt gott samvete. Det är verkligen inte ofta jag slötittar men idag var det himla skönt. Så skönt att jag tom hann med att somna en liten stund, ojdå...För dryga halvtimmen sedan vaknade jag igen och nu dyker jag snart ner i sängen för att somna om. Jag tror inte alls att det kommer bli några problem faktiskt, har redan hunnit med ett antal ordentliga gäspningar.

Är det någon som räknar steg förresten? På tre dagar har jag lyckats skrapa ihop dryga 36 000. Phu, det är minsann några stycken!

3 kommentarer:

  1. Ser framemot löpningen på lördag, vi står där och hejar. Jag räknar inga steg, av förklarliga skäl, däremot så har jag lånat ut stegräknaren till din syster så hon borde ju räkna...
    Puss från mamma

    SvaraRadera
  2. Haha. Ja det borde jag gjort förra veckan för då hade jag vunnit! Som jag rörde mig. Men jag har faktiskt helt glömt. Skicka påminnelse söndafkväll, tack!

    SvaraRadera
  3. Hej skatt
    Lycka till med träningen
    Kram Inger

    SvaraRadera