lördag 18 juni 2011

Ännu snarare :)

Äh, det är bara att erkänna, jag är nervös och har just nu inget att göra, därför uppdaterar jag igen. Jag går liksom bara rundor i lägenheten utan att egentligen uträtta något och känner mig överflödig. Nu har jag i alla fall gjort de sista förberedelserna.

Kroppen har jag förberett med följande medicinarsenal för att luftvägar, ögon, öron, näsa och mun/svalg/hals ska vara fria och icke-kliande.

Går inte att vända bilden, har ingen aning om varför.

Min lilla ryggsäck innehåller detta:

Vattenflaska (ska dock inte dricka så mycket innan loppet så att jag riskerar att behöva gå på toa), keps ifall det skulle bli soligt, eller mer troligt; börja regna, ett äpple och en Nutrilett bar ifall jag behöver äta något innan eller efter, samt, sist men inte minst; Stegis!
Nej, nu måste jag sysselsätta mig med något annars blir jag tokig. Om 45 minuter kör jag in till Malmö för att hämta nummerlapp sen är det bara att vänta på plats.
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar