fredag 18 mars 2011

Vila

Träningsvärken biter sig envist kvar. Skönt egentligen. Jag vet att det inte finns några riktiga "bevis" på att träningsvärken kan ses som ett "kvitto" på att träningen "fungerat". Mycket "kaninöron" i den meningen...Jag har dock för mig att jag skrivit om just träningsvärk i ett tidigare inlägg, den 15 dec närmare bestämt. Inlägget hittar du här i fall du vill läsa det.
På något sätt känns det ändå skönt att få träningsvärk. Då vet man att kroppen har fått jobba ordentligt och det är ju det som träningen är till för.
Idag blir det också vila, känner inte alls för träning. Jag har fått huvudvärk och lock för öronen så jag tänker ta det lugnt och hoppas det går över till imorgon. Då blir det 7 km i bokskogen igen, i fint vårväder också verkar det som.
Nu ska jag städa av lägenheten så man slipper det i helgen och sen kommer det finbesök i form av Corre och Daniel J

2 kommentarer:

  1. Här i Norrland har vi SNÖ IGEN!!!!!!
    Trevlig helg.

    Kram från moster

    SvaraRadera
  2. Usch, stackare! Solen såg jag inte jättemycket av så våren kändes ändå ganska avlägsen. Dock slapp vi snön:)

    SvaraRadera