tisdag 15 mars 2011

Godbit!

Gårdagen bjöd på en mycket god entrecotebit med pommes och bearnaisesås på Mando. Ska man vara onyttig kan man ju lika gärna gå all in tycker jag. Efter det gjorde jag av med mina presentkort på den här godbiten:

Nu ska den invigas för jag ska ner och handla lite. Vi har mycket mat i både kyl och frys och nu börjar bäst före-datum närma sig på mycket av grejorna. Därför tänkte jag vara en snäll flickvän och göra matlådor till Martin att ha med sig på jobb. Behver bara lite smått som mjölk, jäst och sådant. Det kommer bland annat att bli en stor lasagne med lite morötter och squash iblandat. Man tager vad man haver som Kajsa Varg tydligen aldrig sa.
Ikväll blir det nog ytterligare en löprunda efter att jag hämtat mamma och pappa.
Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Hej skatt
    Det var en snygg väska.
    Jag är imponerad av din träning.
    Kram

    SvaraRadera