måndag 14 mars 2011

Sammanfattning

Dags för en liten sammanfattning då innan jag kör igång en ny vecka.
Det är väl ”som vanligt”, att jag absolut kan göra bättre denna veckan än förra. Tre träningstillfällen har det blivit, måndag, tisdag och lördag med cykling, löpning och löpning. Helt okej, mitt mål är att träna fyra dagar i veckan men tre är godkänt. Det svåra just med träningen är att jag jobbar så oregelbundet och hoppar in med kort varsel. Det gör det svårt att följa träningsplaneringen.
Maten har det gått sämre med. Jag hade en bra matlista men så fick vi lite rester från olika håll (mycket goda rester ska tilläggas) också sprack planeringen lite. Dessutom har jag en liten bekännelse: förra sammanfattningen sa jag att ”nu var minsann sista negerbollen äten”…det var den inte. Min tanke var att jag skulle låta bli de som låg i kylen men de har jag istället gått och norpat av under hela veckan vilket såklart inte är bra. Den enda positiva med det är att de nu faktiskt är slut så nu kan jag inte äta fler.
Nej, nu lägger jag det här bakom mig. Dags att ta nya tag inför den här veckan!
Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar