måndag 14 mars 2011

Bra start!

Kort efter att jag skrev förra inlägget gjorde jag en insats för att få en bra start på den här veckan. Jag gav mig ut på en löprunda, samma som i tisdags. Tiden stannade på 25:52 vilket är lite sämre än i tisdags då jag sprang den på 25:25 (om jag inte minns fel). Nåja, ska nog inte hetsa upp mig för mycket över de där sekunderna. Även om jag skulle vilja det så går det inte att förbättra sig varje gång. Efter stretch och dusch var det dags för frukost nummer 2 eller möjligen en väldigt tidig lunch. Såhär såg den ut:



Kombinationen stekt ägg, avokado och tomat smakade jag första gången i Australien. Lite udda tycker jag nog men ganska god ändå. Med lite citronpeppar och örtsalt får det mer smak.
Nu ska jag faktiskt lägga mig på soffan och läsa en stund, det är ju min söndag idag. I eftermiddag har jag dock lite fix med delgivningar som ska göras innan jag lämnar in dem på stationen senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar