söndag 20 mars 2011

7 km

Ber om ursäkt för ett lite för långt blogguppehåll. Jag kan inte direkt skylla på att jag har varit väldigt upptagen heller, möjligen upptagen med att ta det lugnt. Och inga bilder bjuder jag på heller, illa!
I lördags lyckades jag få med mig Corre ut i skogen för 7 km löpning. Jag lovade dyrt och heligt att inte titta på klockan och försöka springa på någon bra tid, ett löfte som jag naturligtvis bröt efter exakt 1 km. Då var det ju dags att titta på första kilometertiden. J Rundan gick bra trots mitt brutna löfte, vädret var bra (inga +7 och strålande sol dock, men helt okej utan regn och alltför mycket blåst). Corre var så nöjd med den att vi redan har bokat in en ny runda nästa lördag. Tills dess hoppas jag hinna med minst ett löppass (helst två) och ett styrkepass.
Nu blir det mys i soffan med en väldigt uppmärksamhetskrävande katt som vill ha kli på magen.
Hoppas ni haft en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar