torsdag 17 mars 2011

Träningsvärk

Jag var lite orolig att jag inte tagit i ordentligt igår när jag styrketränade här hemma. Idag har det visat sig att den oron var obefogad. Jag har ordentlig träningsvärk i både baken och insida lår, samt mage. Armarna känner jag mig lite öm i men jag kan nog inte riktigt kalla det för träningsvärk. Den här mojängen åkte fram från sitt gömställe under sängen. Den används inte så ofta (tyvärr!) men det får det nog bli ändring på för den är väldigt effektiv.

Idag blir det vila eftersom jag har först jobbat och sedan flaxat runt på lite ärenden och alldeles strax ska jag till Trelleborg för att få ut lite delgivningar. Innan jag åker ska jag bara göra lite bullar av det som ligger här och lurar:

Ytterligare en variant av morotsbullar ligger på jäsning. Receptet hittar ni som vanligt på tasteline Ser fram emot en ljum bulle med kalkon på när jag kommer hem. Mums!
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar