torsdag 24 mars 2011

Styrketräning

Godmorgon/God förmiddag!
Strax ska jag kila iväg till jobb (H&M), det innebar att det fick bli träning nu på morgonen. Löprunda var uteslutet efter att jag tittat ut, det blåser något fruktansvärt. Istället körde jag lite styrka med mina hantlar och magtränare. Jag hoppas på lika mycket träningsvärk imorgon som jag fick förra gången.
Hantlarna är toppen att träna med. Mina (i ärlighetens namn Martins men han använder dem inte) hantlar har lösa vikter så det är lätt att variera tyngden. Det är toppen eftersom olika övningar kräver olika tyngd.
Imorgon ser det ut som att jag tänker ta mig till Torup för 7 km efter jobb och handling. I skogen känner man inte av vinden så mycket så där går det bra att springa oavsett väder. Sen kan man fredagsmysa med gott samvete!
So long!

Dessa är rätt minsann rätt tunga - perfekt med avtagbara vikter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar