fredag 25 mars 2011

Lite allt möjligt

Det ser ut som att min löprunda även imorgon hänger löst. Det känns "tungt" i bröstet och lite ont i halsen så det ser illa ut. Nu kanske det är min tur att övertala Corre till promenad?
Har även skön träningsvärk i armarna och bröstmusklerna idag. Hade gärna haft lite i magen och baken också. Får öka på den träningen lite verkar det som. Lite fler upprepningar och lite djupare knäböj så ska nog det ordna upp sig. :)


Så här såg i min middag ut för en liten stund sedan. Vi var och handlade tidigare idag så vi har gott om mat hemma men jag hade ingen inspiration alls. Istället får jag tacka mamma för det här "receptet". Ungefär samma sak slängde mamma nämligen ihop till lunch till oss båda när jag var där för kalasförberedelser för någon vecka sedan. Nyttigt och gott, det tycker vi om.
Nu ska jag kurera mig lite under en filt med en bok.
Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar