torsdag 24 februari 2011

Träningsmål

Mitt mål är att träna fyra dagar i veckan. Tre är godkänt, fem är mycket bra. Till träning räknar jag inte promenader, de ser jag mer som ett komplement eller som en nödlösning de dagar det av olika anledningar inte blir någon ”riktig” träning.
Idag är det torsdag och det kommer bli träning, likaså förhoppningsvis imorgon. På lärdag är det lite mer tveksamt, det är rätt jobbigt att träna tre dagar i rad faktiskt. Då kanske jag får ”fuska” med promenad. Är det okej väder blir det 7 km i Torup (kan jag få med mig Corre tro?). I vilket fall som så verkar det som att jag kommer upp i tre dagar och det får jag vara nöjd med.
Nu ska jag till mamma för kalasförberedelser, det börjar ju närma sig. J Med mig har jag det här:

Efteråt ser det ut att bli styrketräning!
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar