måndag 21 februari 2011

Snabb sammanfattning!

Hej igen! Nu har jag funderat klart. Ja, de är väl bara att erkänna att veckan inte riktigt gått lysande, varken mat eller träningsmässigt. Jag har inte tränat en enda gång (!) och maten har det också varit lite si och så med. Inte så mycket mer att säga om det egentligen, bara att försöka se framåt igen. Nu har jag precis lagt upp en plan för hur denna vecka ska bli bättre.
Mån: 45 min spinningintervaller
Tis: 15 min cykling, styreketräning (mage, armar, rumpa)
Ons: Vila
Tors: 6 km löpning (om det inte är för kallt, då får det bli cykling igen)
Fre: Styrka (mage, armar, rumpa)
Lör: Långpromenad (kanske 7 km i Torup)
Sön: Vila

Nu ska jag cykla iväg för att träna (för att cykla faktiskt J) och efter dusch och lite lunch cyklar jag ner och handlar. Då kommer det bland annat att slinka ner avokado, fullkornsbulgur, squash, räkor, tonfisk och passionsfrukt i min korg.
Så här snygg är jag nu när jag ska iväg och träna. Känner ni igen den vackra tröjan? Ful som få men väldigt skön! Ps. Notera även gärna den bäddade sängen i bakgrunden D.s
Hej på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar