tisdag 22 februari 2011

Nej, nej, nej!

Veckan började bra igår med 45 min cykling, 5 min på lågt motstånd i snabbt tempo och 3 min på högsta motstånd och då går det av förklarliga skäl inte så fort. Även idag tänkte jag klämma in lite träning. Mamma och jag har lite planerande att göra och innan eller efter tänkte jag få in lite styrka.

Igår hittade jag en rubrik på Aftonbladet som hette något i stil med "Våren ÄR på väg". Underbart tänkte jag. Nu på morgonen hittade jag följande på Expressen, inte lika uppmuntrande.

http://www.expressen.se/nyheter/1.2339017/vaderinstitut-kylan-stannar-anda-in-i-maj
Med tanke på att det här är min utsikt för tillfället (ber om ursäkt för dålig bild) så känns tyvärr den senare mer aktuell.


Nej, nej, nej! Jag vill inte, jag upprepar, INTE ha mer snö. Jag vill ha vår! Jag vet, man ska inte gnälla över vädret för man kan ändå inte göra något åt det men det känns ändå skönt att få gnälla i alla fall lite grand.

Nu ska jag köra iväg till Trelleborg på delgivningspremiär. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar