lördag 26 februari 2011

Lite allt och inget

Det blev ingen träning igår heller. Det damp ner en ny hög med delgivningar så jag ägnade mig åt det större delen av dagen och även en stund på kvällen så det blev helt enkelt ingen tid över till träning. När jag kom hem på kvällen hade jag dessutom pizza med mig, knappast någon höjdare ur GI-synvinkel. Gott var det i alla fall. Pizzan avnjöts framför hockeyderbyt Malmö-Rögle, som Malmö naturligtvis förlorade.
Idag har jag lite kalasförberedelser att göra sen blir det långpromenad i skogen.
Moster i Småland hade läst/hört någonstans att det hade skådats snödroppar i bunkeflo, då tycker jag inte att Svedala ska vara sämre. Jag får leta vårtecken väldigt ihärdigt känns det som eftersom det fortfarande ligger snö på marken och blåser isande kallt. Nåja...kalasförberedelser var det!
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar