lördag 5 april 2014

Tips

Jag vet att detta inte är någon inredningsblogg (mamma) men jag bara måste dela med mig av den här fantastiska sidan. Jag vågar inte räkna efter hur många timmar jag spenderat där sedan jag upptäckte den för knappt två veckor sedan. Jag tror att jag snart gått igenom allt. Och jag suger åt mig inspiration och tips som en svamp.

Nu ska jag äta upp min frukost (ny omgång av hemgjorda müslin, nu kompletterad med torkade tranbär) för alldeles strax bär det av till Malmö Mässan och två jätteloppisar som arrangeras där, On the flea och Scouternas årliga loppis. Jag har en lång lista i mitt huvud på saker jag vill hitta. Wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Kan inte öppna sidan :( skicka eller lägg upp adressen är du snäll.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://www.lovelivediy.com/ är adressen. Prova igen, det är lätt värt det :)

      Radera