onsdag 2 april 2014

Fynd?


Här ser ni en bild på mitt senaste "fynd". 200 kr på Blocket.

Är det inte tjusigt?
Nej, det är det inte. Det är skitfult. Min förhoppning är att det inte är skitfult när jag fått göra om det.
Minns ni att jag tjatade om svarta skåp i badrum? Men att jag inte hade plats. Jag har ju fortfarande inte plats till ett sånt här fint skåp:


...men ett mindre hörnskåp går där in. Min plan är alltså att måla eländet svart, kapa bort de två "vingarna" på sidorna, sätta dit lite snygga lister och ev få vidgjort en av dörrarna så att båda blir i glas (idag är en i trä och en i glas men de är inte med på bilden). I den nedre delen ska det ligga snygga handdukar och badtofflor och i den övre fina ljus, en glasskål med stenar och snäckor och bad och bastutillbehör (badsalt, skrubsvamp, bastuolja mm). Förhoppningsvis börjar jag till helgen men det får vi se.
I have a good feeling about this.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar