tisdag 18 februari 2014

Sideboard

Jag har kommit på att jag vill ha ett sideboard. Jag vet var jag vill ha det och jag vet ungefär hur det ska se ut. Jag funderar på antingen ett i stil med det här:

 eller det här:
Den sistnämnda är visserligen en bokhylla men jag vill bara ha de tre understa hyllplanen. Det jag däremot inte vill är att betala dryga 4500 kr för någon av dem och definitivt inte om jag ska kapa i den. Den översta är från Ellos tror jag och den undre från Mio. Eftersom det lutar åt den undre sitter jag nu och funderar på om det inte skulle gå att fixa en sådan själv till ett mer plånboksvänligt pris. Jag har redan varit inne på Mio och smygfotat närbilder på själva konstruktionen. Nu ska jag bara rita och fundera lite. Och övertala Martin. Och skaffa mig lite tid till detta projekt. Men det blir senare problem, först ska jag mäta och rita.

Fast allra först ska jag spendera en timme med en idol; det är dags att få valuta för licenspengarna och sätta på Leif GW Persson och "Veckans Brott". 

2 kommentarer:

  1. Det kan ta sin tid men ge inte upp med övertalningen
    Jag tror du kan få det till att verka som Martins ide
    Lycka till
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror han har gett upp. Nu verkar han tom tycka att det kanske är en ganska bra idé.

      Radera