onsdag 19 februari 2014

Löpning till slut

Veckans första löppass är avklarat. Lite sent, jag vet men det kom annat emellan. I måndags var vi hos Lisa och Kim efter att jag erbjudit dem Martins hjälp (med hans tillåtelse kanske ska tilläggas) med att koppla in elen till en diskmaskin. Det gick lite upp och ner. Mest ner gick det när han råkade utlösa huvudsäkringen. Som satt i deras källare. I ett låst rum. Mest upp gick det när fastighetsskötarna slog på det hela igen och Martin konstaterade att diskmaskinen nu kunde köras igång. Efter det lilla missödet fick vi hamburgare och kladdkaka och var mycket mätta och belåtna när vi åkte hem igen.
Igår kom det tråkigare saker emellan. Saker som tvätt, undanplockning och disk. Trist men det måste ju göras. Men så idag kom jag äntligen iväg. 5,5 kilometer blev det och det gick fint. Tempot låg på makliga 6:20/km men jag kände mig pigg och stark hela vägen och det är mycket värt. Alla rundor kan ju inte vara nära döden-upplevelser.

Nu ska jag och den här katten (som verkar ha en stare out med en bit torrfoder!?) kolla en stund på tv innan sängen kallar.


2 kommentarer:

  1. Haha va söt :) tack för i söndags, de va riktigt trevligt...och gott såklart ;)

    SvaraRadera
  2. Hahahahha har missat detta inlägg och skrek precis rätt ut när jag såg katten!

    SvaraRadera