lördag 11 januari 2014

Regn

Fy vilket tråkigt väder! Sen klockan nio i morse, när jag slog upp korpgluggarna har regnet öst ner. Jag upptäckte att jag inte hade några bar träningskläder rena och slängde i en maskin tvätt. När det var klart hängde jag in allt i torkskåpet och satte igång. Jag trodde att det skulle sluta regna någon gång och då skulle jag ut och springa så jag ville ha rena och torra kläder (rena kläder att svettas i, visst är det logiskt?). Tänkte att det inte kunde regna hela dagen...sen kom jag på att det är Skåne och januari och då kan det visst ösregna hela dagen. Vilket det också verkar göra. Jag har roat mig med att åka och handla och att läsa i två timmar och nu börjar jag bli otålig och rastlös. Jag får nog ta och skaffa mig ett gymkort så jag kan träna även vid skånskt vinterväder. Jag funderar på simning och Body Pump och Box som komplement till löpningen. Så får det nog bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar