måndag 6 januari 2014

Lopp

Just nu sitter jag och väntar på att det ska sluta regna, eller i alla fall avta, så att jag kan ge mig ut på den planerade löprundan. Efter lite sms-konversation med Corre igår så verkar det som att det kommer bli tre lopp i sommar och då gäller det att vara förberedd. Vi tänkte inleda loppsäsongen med en liten formcheck på 5 km i maj, Blodomloppet, fortsätta med höjdpunkten och eldprovet (för min del med tanke på mitt nyårslöfte) Malmömilen i juni och avsluta det hela med Midnattsloppet i september. Om någon vill hänga på är ni hjärtligt välkomna!

Nu tror jag att regnandet har avtagit lite så jag ska nog gå och svida om till träningskläder och se till och komma ut innan baken växer fast i soffan. Hoppas ni har en skön, ledig måndag. Vad hittar ni på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar