söndag 5 januari 2014

REA-fynd

Jag spenderade inte jättemycket tid i stan på REA:n, jag tror att jag var klar på knappt en timme. Men på den timmen hann jag få med mig 2 par byxor, tre tröjor, en sport-bh och ett par träningstights. För under 1000-lappen. Inte så illa tycker jag. BH:n inveg jag igår när jag gav mig ut på årets första löprunda. Jag måste erkänna att träningsunderkläder inte har varit särskilt prioriterat från min sida. Jag har ju inte så mycket som kan hoppa omkring när jag springer så jag har använt mina vanliga BH:ar för det mesta. Men nu tyckte jag att det var dags att satsa lite mer även på underkläderna och köpte en på REA:n. När jag väl ålat mig i den kändes det som att uppvärmningen var avklarad.

Hur som helst, löprundan gick sakta men bra. Jag vill inte åka på förkylning eller få ont i benhinnorna så det får gå sakta men säkert.
Nu ska jag nog skicka iväg ett övertalnings-sms till Lisa. Jag tycker att hon ska joina mig och Corre (som inte var särskilt svårövertalad) på ett 5-km lopp i vår. Lisa är inte het övertygad så det gäller att bearbeta henne. :)



Mina REA-fynd, 100 kr stycket. Väldigt nöjd.

2 kommentarer:

  1. Lisa är fortfarande väldigt, väldigt tveksam. Har tom raderat mejlet jag fick av Corre, utan att svara. :P

    SvaraRadera
  2. Haha kom igen Lisa! /cornelia

    SvaraRadera