söndag 22 september 2013

Snart dags

Nu är det snart dags för IFORM-loppet. Om dryga timmen beger vi oss in mot Pildammarna för att vara i god tid för att hämta ut våra nummerlappar. Jag har absolut inget att springa "för" och jag tävlar inte mot någon men ändå är det lite fjärilar i magen. Härlig känsla. Går det bra idag så anmäler jag mig till Yddingeloppet (6 km terräng) som är om en månad. Under förutsättning att jag inte är i Ullared då vill säga. Man måste ju prioritera. :)
Nu ska jag plocka fram träningskläder och vattenflaska och gå runt och vara rastlös en stund. Önskar mig själv lycka till. Vi hörs i eftermiddag.

3 kommentarer:

  1. Jag funderade på att lägga mig och vila en timme innan jag ska sticka. :-P motivaionen är på topp.

    SvaraRadera
  2. Vilken plats kom du på? Jag hittade inte dig!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gick bra idag!
    Kram, moster M

    SvaraRadera