måndag 23 september 2013

Tuffa beslut

Satt och surfade runt lite på IKEA:s hemsida. Jag vill ha ett nytt set handdukar att variera med i badrummet. Funderar på lila eller orange nu till hösten. Ska bara hitta lite matchande piff till dem också Vilken är snyggast, orange eller lila? Kan inte bestämma  mig själv. Lila är jag nog mest inne på men den orangea känns väldigt höstig. Fast jag vet inte riktigt...orange? Blir det verkligen bra? Hjälp.

Dessutom hittade jag även de här som jag blev lite förtjust i. Ibland kan jag bli så trött på att IKEA har så mycket färgglatt (handdukarna ovan, jag vet) och plastigt. Önskar att de hade blivit bättre på större, maffigare prydnader som ser lite lyxigare ut. Som de här:


De måste jag ta mig en titt på nästa gång jag ska dit.

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Valet är lätt, LILA så klart.
    kram från moster i Småland=tant Gredelin

    SvaraRadera
  3. Jaså, du tycker det? Kunde jag aldrig tro. :o) Men jag håller nog med, jag tror jag tycker om lila bäst.

    SvaraRadera
  4. Orange kan väl aldrig vara ett bra val?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag tror inte det men ändå tycker jag kanske att de är fina. Ska kolla på dem i verkligheten först, innan jag säger för mycket kanske.

      Radera