onsdag 25 september 2013

Nu är det jul igen, nu är det jul igen...

Alltså, jag gillar jul. Väldigt mycket. Jag gillar allt mys med lussekattsbak, glöggdrickande på söndagarna med tänd adventsljusstake och julbelysning överallt. MEN...att plocka fram julsakerna i september tycker till och med jag är lite i tidigaste laget.





Bilder från Rusta igår när vi skulle köpa tapeten. "Nej", skriker till och med julälskande jag. Höstlöven har inte ens hunnit börja gulna än, då är det för tidigt med jul. Välkommen igen i november.

3 kommentarer:

  1. Håller med varje ord! Älskar julen... men inte än!

    SvaraRadera
  2. Amen!! Det är ju fortfarande sensommar... inte ens hösten har kommit ordentligt.. :/ man hinner ju tröttna på julen innan den ens är här när de gör så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är alldeles för tidigt. Jag har precis börjat få höstkänslor. Har inte ens packat undan sommarkläderna än :-S

      Radera