tisdag 10 september 2013

Fina mönster

Snart börjar vi äntligen riva där nere. Tyvärr blir vi en vecka försenade än vad vi tänkt eftersom målaren inte kunde den planerade helgen. Men, men huvudsaken är att det är klart i grova drag innan mitten av oktober för då är det dags för en Ullaredstur. Det blev en i våras men vi har ju som sagt flyttat till ganska mycket större än innan så det är fortfarande mycket plats som behöver fyllas ut.
Mest är jag ute efter allehanda "piff", kuddar, plädar, "prydnader" ljuslyktor, fönsterlampor, fina krukor och sådant roligt. Jag har snöat in lite på ett speciellt mönster (som Martin såklart inte alls tycker om, det hade varit alldeles för lätt då) och det finns gott om prylar på både Rusta & H&M Home med det fina mönstret. Kudde och matta från Rusta och pläd och  kudde från H&M Home. Men inga köp förrän taket är vittat, tapet och nya golvlister är uppe. Sen så...mohaha!




P.s. Jag har förresten sprungit idag också. 5,6 km blev det om än i lugnare tempo än igår. Imorgon vilar jag och på torsdag blir det crossfit i Torup med Friskis&Svettis tror jag. IFORM-loppet närmar sig... D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar