måndag 21 november 2011

Träningsspan

Måndag igen vilket betyder ny vecka och nya tag. Just nu sitter jag på Rehabs hemsida och spanar på pass. Imorgon är jag sugen på boxning men om inte Corre kan blir det functional power istället. Samtidigt som jag är rejält sugen på att ge allt jag har och nita Corre ( :-) ) på boxningen är jag lite nyfiken på vad functional power är för något. Får slänga iväg ett mess till henne och beroende på svar så får jag se vad det blir för pass.
Nu ska jag äta upp min macka (pålägg: den något udda, men väldigt goda, kombinationen stekt ägg, avokado, tomat och mycket ört- och vitlössalt) och sen bär det in till jobb på H&M.

Tindra var förresten sjukt fäst vid min keps i lördags. Hon låg i närmre en halvtimme och "tvättade" och kramade och bet i den. Bilden jag lade upp här var såklart arrangerad av mig men inte dessa:



Knepiga lilla katt.

1 kommentar:

  1. NAW! Den översta bilden är ju sjukt gullig. Typ foto-tävlig söt.

    Jag vill också ut och resa!! Är det du och Martin som ska iväg? Har du snackat med honom om du kan komma hit den tionde?

    Klappa katten från mig!

    SvaraRadera