torsdag 24 november 2011

Spinning/core - utebliven recension

Som ni förstår av rubriken ovan så blev det inte någon core igår och därav blir det inte heller någon recenion. Tyvärr var ordinarie instuktör sjuk och den vikarierande körde bara spinning. Tyvärr igen så visade sig vikarien vara den instruktör jag absolut inte ville spinna för. Det var samma som förra gången, då vi började med 16 minuters stående och det var samma upplägg denna gång till min stora besvikelse. Jag gav järnet ändå fast roligt var det inte, det ska erkännas.
Nu sitter jag och mumsar på rostade mackor med avocado, är inne i en riktig avokadoperiod nu, och väntar på att mamma ska komma och låna min mini gasolbrännare. Är jag bussig bjuder jag på kanelbullar och te. :)

1 kommentar:

  1. Kunde ni lösa mordet eller fick Wallander hjälpa till?
    kram moster

    SvaraRadera