fredag 25 november 2011

Mord och jul i sinnet

Efter en förmiddag men en himla massa pappersfix med delgivningar gick jag ut på en promenad. Tänkte att lite frisk luft skulle mota bort huvudvärken jag dragit på mig. Tyvärr gjorde den inte det och nu känner jag mig dessutom lite hängig och tung i kroppen. Jag hoppas det gör över till imorgon då jag ska på body pump.
Förutom att jag ska på body pump ska jag (och Martin, mamma, pappa, Syrran, Peter & Martins mamma och Finn) till Gärdnäs slott på Österlen. Där ska vi lösa mordgåta och äta trerätters. På kvällen kryper vi in i våra rum och på söndagmorgon väntar hotellfrukost innan vi far hemåt igen. Ska bli spännande!

Det verkar som att julen är nära. Nu har den i alla fall kommit till Svedala.


Julskyltning i Svedalas inredningsaffär

Såna skulle jag vilja ha på balkongen.

Minigran på torget.
Nu ska jag fixa lite sen lunch (helst något med avokado :)) och sen blir det en fredagkväll på jobb för min del! Ha ett trevligt fredagsmys!

p.s. Det blev ca 6300 steg idag, tegräknaren verkar fungera igen d.s.

2 kommentarer:

  1. Hej skatt
    Tack
    Glädjer mig till imorron
    Ta det försiktigt med bodypumpen
    Kram Inger

    SvaraRadera
  2. Önskar er en trevlig helg :)
    kram moster

    SvaraRadera