söndag 20 november 2011

Motionsslingor

Igår på bibblan hade jag med mig kameran av någon anledning. Det har jag i princip aldrig annars (förutom om jag går ut och går, då är den nästan alltid med) men igår fick jag för mig att jag kanske skulle springa på något intressant att fota som passar i en träningsblogg. På väg ut från bibblan fick jag syn på det här:


Svedala kommun har tydligen markerat ut motionsspår i byn. Jag har aldrig sett några markeringar men jag har ju knappast letat heller. Finfin idé tycker jag faktiskt. När jag och Corre är ute och går brukar vi gå "våra" rundor men jag har dålig koll på hur långa de är. Man kanske skulle testa "ICA-slingan" någon dag.

En rolig nyhet; den 15 dec till den 18 dec åker vi på en liten semester. Kan någon gissa vart? Ni får lite bilder som ledtrådar. Håller nämligen på att bygga ett puzzel med några välkända motiv från stället vi ska till.

Puzzlet i sin ofärdiga helhet...
...och en bild på lite närmre håll.
Nu blir det bok i soffan!

1 kommentar:

  1. London kanske???
    Mysiga bilder på Tindra Jag tror hon har övertagit kepsen nu.
    Kram Inger

    SvaraRadera