onsdag 23 november 2011

Skadad...

...kanske inte så allvarligt men dock. Efter mycket meckande med kameran och ljus och närbilder lyckades jag till slut fånga min skada på bild, men det gäller att titta noga. :)



Som sagt, inte så allvarligt skadad kanske :-P
Det blev som ni förstår boxning igår och det gick toppen. Jag har ont i hela överkroppen idag (och armarna ska vi inte tala om) så det är väl ett bra betyg. Boxningen är faktiskt riktigt rolig, jag trodde inte att jag var typen som skulle älska att puckla på någon annan men tydligen så är jag det.
Ikväll ska jag prova på spinning/core. Det blir väl en kombination av cykling och mag&ryggträning gissar jag men hur upplägget ser ut har jag ingen aning om. Återkommer med recension ikväll.
Nu ska jag vila min stackars ömma kropp i soffan men en bok. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar