lördag 22 oktober 2011

Pingvinhjälp

Satt och surfade på Aftonbladet när jag hittade den här artikeln. Jag är, som många säkert vet, ett stort fan av pingviner och kan därför inte låta bli att skriva lite om det här på bloggen. Hade jag kunnat sticka hade jag börjat på studs. De är sjukt söta på bilden men det är för jävligt att det ska behövas!

Bild från aftonbladet.se
Nu blir det rester från igår, tupp i vin utan tupp (kyckling istället) och pressad potatis. Sen åker vi in till stan för lite umgänge och drinkar på Paddy's.
Vad pysslar ni med en lördagkväll? Oavsett vad så ha det så trevligt! :)

6 kommentarer:

  1. Tillbringade min lördagskväll i ett varuhus.
    kram moster

    SvaraRadera
  2. Åt god middag och drack dyrt vin. Det var vad din mor och far gjorde.
    Puss och ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Varuhus lät faktikt inte så lockande...hoppas din söndagskväll var bätter :)

    SvaraRadera
  4. Det beror kanske på vad varuhuset heter och var det ligger??? Stavas det Gekås i Ullared så låter det genast mer lockande, eller???
    Puss

    SvaraRadera
  5. Jodå söndags kvällen var bättre. Gick i lugnets tecken vilket inte lördagens dag och kväll gjorde.
    Hoppas att du frisk nu :)
    kram moster

    SvaraRadera