lördag 22 oktober 2011

Bakslag

Det kvittade hur mycket jag hade bestämt mig och hur taggad jag var på att gå på spinningen trots den fruktansvärt tidiga morgonen. Vid 04 vaknade jag av att jag behövde gå på toaletten och sedan var det kört. Urinvägsinfektion. Igen. Så någon spinning blev det dessvärre inte.

Nåja, nu är det ledig helg och den tänkter jag passa på att njuta av. Mest tänkte jag nog njuta av att göra ingenting.
Igår kom Glenn och Vivan över på lite käk och jag gjorde en Halloweeninspirerad dukning. Det kommer bild senare på hur jag använde en pumpa på ett lite ovanligare sätt än det "traditionella" (kan man ens kalla det tradition när det bara funnits några år i Sverige?) ljuslyktan. Nu däremot ska jag äta upp min frukost, har haft en underbart lång sovmorgon. :)

Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Stackare:( Krya på dig. Och njut av ledig helg.
    Puss från mamma

    SvaraRadera
  2. Hej
    Krya på dig hoppas det blivit bättre
    Kram Inger

    SvaraRadera