onsdag 19 oktober 2011

Beslut

Jag har bestämt mig! Det blir spinning på fredag 07:15. Jag har såklart en inneboende latmask som skriker "avboka och sov istället" i mitt huvud hela tiden. Men jag har också en liten, liten, liten hurtbulle långt bak i skallen som talar om för mig hur skönt det kommer vara efteråt. Och...så klart, jag kan skryta på jobb någon timme senare. Det är nog det viktigaste. Vad är det för mening med att offra sovmorgnar till förmån för träning när ingen får veta det? :)

4 kommentarer:

  1. KNÄPP tycker syster

    SvaraRadera
  2. Lycka till
    Ser fram emot att höra hur det gick

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för en lyckad tur!
    kram moster

    SvaraRadera
  4. Ingen spinning för min del. Däremot har jag precis tagit en 20 minuters promenad från bussen till jobb och var på jobb exakt samtidigt som ditt spinningpass började. Så du och jag som är några sömtutor har minsann varit hurtiga tidigt på morgonen idag. Puss och trevlig helg!

    SvaraRadera