onsdag 26 oktober 2011

Bloggtystnad

Jag ber om ursäkt för bloggtystnaden de senaste dagarna. Jag har inte ens något att skylla på.
I lördagskväll åkte jag och Martin in till Paddy's för lite drinkar (det slank såklart ner lite av favoriten strawberry daquari) och öl. Väl där inne mötte vi upp Syrran och Peter samt Peters bror Rasmus och hans flickvän Maria. Samma gäng som i Strömstad för någon månad sedan. Då var det lite soligare väder dock...

Här "slår vi läger"

Några av oss väljer en tidning i solen och andra väljer
 fiske från en lite provisorisk brygga.
Söndagen bjöd på brunch på Café Gutav Adolf och sedan fick en röd dunjacka och ett par svarta skinnkängor följa med mig hem igen. Eftersom det är bra och hyfsat dyra grejor som är tänkta att funka i några år är det inte shopping, då är det investeringar. :)

Igår var det överraskningsfest för Peter eftersom han fyllde år. Det bjöds på smaskig fläskfilégryta med ris och till fika var det munkar (storfavorit hos mig) och Daimtårta.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska trotsa höstrusket och ta mig en promenad. Tänkte nämligen gå ner och handla jäst och baka kanelbullar. Hmm...så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar