måndag 17 oktober 2011

Frukost

Det blir en väldigt sen frukost för mig idag. Visserligen är jag ledig och tänkte sova länge och därmed också äta frukost sent men kanske inte såhär sent. En situation kring en delgivning kom emellan mig och min sovmorgon. Jag for ut på landet omgående efter ett samtal imorse, jag hann bara precis få på mig kläderna och äta två singoallakex för att få upp blodsockret lite (ingen bra metod jag vet men jag var så hungrig och hann inte fixa något). Hela proceduren tog nästan två timmar, betydligt längre än vad jag räknat med. Till min stora besvikelse lyckades jag inte få tag i den fula fisken men det gör förhoppningsvis polisen som nu har fått ärendet.
Nu är jag hemma igen och därav den väldigt sena frukosten. Men vilken frukost sen! Danska mackor som vi fick med hem från mamma och pappa igår. Vi skulle hjälpa dem att äta upp de som de hade över sen i lördags men det gick inte. Så nu ligger de på min tallrik och väntar på att få en gaffel i sig. Mums!

4 kommentarer:

  1. Muuums! Jag vill också ha.. /D

    SvaraRadera
  2. Ser läckert ut.Smaklig spis
    och Tack för en mycket god måltid
    Kram Inger

    SvaraRadera
  3. Det var mumsigt! Om jag hade haft orken hade jag nog fixat till några själv någon gång.

    SvaraRadera