onsdag 28 september 2011

Ny design

Som ni ser har bloggen fått en liten höstligare design. Tyckte det var dags då den förra kändes väldigt somrig. Naturligtis är det strålande sol ute i skrivande stund och det känns inte alls speciellt höstligt, men om en timme eller två har nog vädergudarna ändrat sig igen.

Ledig dag idag och jag tänker fixa lite här hemma. Det ska bytas lite gardiner och kuddar och plädar och sådant så att det somriga åker ut och det höstligare kommer in. Först blir det en tur till Rusta för att köpa ett par gardiner och en kudde. Sedan de har gjort om och numera ser ut som en riktig affär och inte ett rörigt förråd kan man göra fina fynd där.

En höstlig bild från en promenad i förra veckan. Tycker
 den är lite tuff med de skarpa kontrasterna oarnge/rött - svart.

Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Snygg design.
    Vi har också härligt väder, men det är svalt om nätterna.
    Om hösten tycker jag INTE.
    kram moster

    SvaraRadera
  2. Tack, men jag måste nog ge blogger äran för det är deras design rakt av. :) Ja, det bröja bli kyligt. Det märkte jag igår när jag gick och la mig och termometern bara visade 8,1 c. Burr...måste köpa mig ett nuytt vintertäcke.

    SvaraRadera