tisdag 27 september 2011

Boxning...

var precis det jag pysslade med mellan 18 och 19 idag. Det var "premiär" för mig på Rehab och det gick riktigt bra.
Vi var en liten grupp på 10 personer och vi hade en väldigt motiverande ledare. Det var fullt ös från början (ledaren kallade de första 10 minutrarna för "uppvärmning" men det går jag inte riktigt med på
:-p) Tufft var det och det tog inte många minuter förrän musklerna började bränna och svetten rinna. Vi jobbade hela tiden i par och fick under en timme slå och sparka på varandra tills vi var helt slut. Vi hade såklart handskar och mitzar så jag stod ju inte och nitade direkt på Corre.
Passet var i alla fall toppen! Det var kul, motiverande och jag var härligt trött när vi gick hem igen.


Nu ska jag alldeles snart sätta in den vita chokladfondanten i ugnen. Ska bli spännande att se hur det smakar. Det blir belöningen för det hårda träningspasset idag.
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar