fredag 30 september 2011

Jag har "spunnit"

Spinningpremiären gick bra. Det var svettigt, jobbigt och hemskt men det kändes jätteskönt efteråt. Instuktören frågade mig efter passet vad jag tyckte om det "Jag höll på att dö så det är väl ett bra betyg" svarade jag. Det tyckte han med. På måndag är jag lite sugen på att prova bodystep eller bodypump.

Nu däremot blir det frukost innan jag styr kosan ut på landet i krokarna kring Trelleborg. Efter det blir det förhoppningsvis en stund över att ligga på soffan och slöa innan jag ska vidare till H&M. Lång dag idag.

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Jag HATAR spinning.Håller med dej om att det känns som om man håller på att dö.
    Trevlig helg.
    kram moster

    SvaraRadera
  2. Ja, det är utan tvekan fruktansvärt! Fast eftersom det är så jobbigt bör det ju också vara sjukt effektivt, eller hur? :) Hoppas ni också får en skön helg!

    SvaraRadera