måndag 18 april 2011

Vad hände med dagen?

Vart har dagen tagit vägen?
Idag har jag åkt med delgivningar och handlat och....ja, det var ungefär det. Kom hem för en liten stund sedan och har packat upp och dammsugit. Sen var planen en lång promenad och en stund på balkongen i solen med en bok innnan det var dags att göra sig i ordning för kalas. Både promenaden och balkongen kan jag ju glömma, det hinner jag inte. Om lite drygt en timme är det dax att köra så snart är det duschen som gäller.

Jag trodde det var mer eller mindre meningslöst att ta på stegräknaren imorse eftersom jag mest åker bil och knappt tar ett enda steg. Men för "säkerhets skull" så gjorde jag det ändå. Tur var väl det för 4322 steg har det ändå blivit. Ska försöka dra mig upp tidigt imorgon för att hinna gå en runda innan jobb. Jag ska alltså FÖRSÖKA, men det finns en risk att jag inte kommer upp. En ganska stor risk. Jag är ju fortfarande en latmask när det kommer till kritan.

Duschen var det ja...ha en trevlig eftremiddag i det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar