onsdag 20 april 2011

Fullt upp!

Då börjar även den här dagen gå mot sitt slut och jag har en himla massa saker jag inte hunnit med, suck..Kom precis hem från jobb och har inte riktigt orken att sätta upp och klä mitt påskris (klär man ett påskris?), hänga upp tvätten, sortera post och reklam, diska upp lite grytor för hand, sortera den torra tvätten och plocka undan diverse skor, påsar och andar småsaker i hallen. Här får nog prioriteras och det snabbt innan det är dags för mig att inta ryggläge.
Imorgon OCH på fredag är jag ledig, kors i taket, och då tänkte jag försöka ta det lugnt i största möjliga mån. En snabb raid imorgon förmiddag löser nog det mesta.
Nog om detta. 14 193 steg har det blivit idag tack vare morgonpromenaden. Härligt! Måndagens minus är nog borta nu. Här kommer en och annan bild från gårdagens promenad.

Den knoppas för fullt!


Fler morgonpigga som var ute på promenad.

Strålande sol var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar