söndag 17 april 2011

Räddad

Min extrapromenad till och från Q8 (med en liten extra omväg) igår efer middagen hos Corre och Daniel räddade mina steg. Jag klarade mig med 179 stegs marginal. Man skulle kunna säga att en påse Salt&Blandat räddade mig. :) Jag ligger tyvärr fortfarande 4500 steg back efter i lördags och jag tvivlar på att det blir extrapromenad ikväll efter jobb. Då ska vi nämligen ut på galej. Hela styrkan beger sig till en restaurang i närheten av kronprinsen för middag. Ska bli väldigt trevligt! Så det verkar nästan som att jag kommer sakna några steg denna veckan. Dom får jag ta igen imorgon bitti innan jag börjar räkna den veckans steg.
Nu är det nog dax för mig att få i mig lite frukost för sen ska jag kila till jobb.

2 kommentarer:

  1. Nya tag i dag( måndag 18/4) dock blir det inte så många steg för mej, blir mest bilåkande. Men i morgon är en ny dag och då minsann ska det stegas.
    Ha en bra måndag, skönt att vara ledig eller?
    Kram moster:)

    SvaraRadera
  2. 88 346 steg blev det förra veckan. Denna veckan tror jag inte att jag kommer upp i så mycket, ska satsa lite mer på cykling istället. Jobbar bara i morgon också sen är det påsklov :-)
    Kram

    SvaraRadera