måndag 18 april 2011

Sammanfattning

Jaha, då var det måndag igen och dags för en liten sammanfattning av förra veckan innan jag drar igång denna. Den avslutades på Le Colisé med hela jobbgänget, riktigt trevligt! Har himla härliga jobbkompisar.
Annars har det mest rullat på som vanligt. Stegutmaningen satte ju igång i måndags och målet var, som ni säkert alla vet vi den här tiden, 10 000 steg om dagen. Det tycker jag har gått väldigt bra faktiskt. "Undantaget" är måndagen då jag saknade batterier. Då gick jag 1h 20 min i Ystad så det blev alldeles säkert mer än 10 000 men jag kunde ju inte räkna dem.
Om jag lägger ihop de andra sex dagarna kommer jag upp i 65 570 steg, vilket blir 9367 steg om dagen i veckan. Om jag istället delar det på sex dagar (jag vet ju alldeles säkert att jag klarade 10 000 på måndagen) blir det 10928 steg om dagen. Det tycker jag ser bra ut! Jag har dock en bit kvar till mamma som lyckades få ihop drygt 88 000! Det är värt en applåd tycker jag *klappar*.

Nu är det dags för mig att ge mig iväg med delgivningar och sen hoppas jag hinna med promenad innan det är dags att åka in till stan för firande. Idag är det nämligen Syster Ysters födelsedag! Grattis!

2 kommentarer:

  1. Oo, man tackar!!! Och tack för igår. :D

    SvaraRadera
  2. Tack själv! God mat var det också, men Peters chokladbiskvier var faktiskt godast. Jag åt två stycken :-p

    SvaraRadera