lördag 1 januari 2011

Gott nytt år!

Gott nytt år alla bloggläsare!

Bild: ifen.blogg.se

Då var det alltså den 1:a januari idag och första dagen på det nya året och den dag då mitt löfte börjar på allvar. De flesta kolorna är uppätna och jag har gått igenom alla skåp så att det inte ligger en massa öppnat godis och snacks och frestar. Istället har jag förberett mig inför mitt eventuellt kommande godissug med en välfylld fruktskål.



Jag kan riktigt känna alla vitaminer, antioxidanter och andra nyttigheter fara runt i luften. J
Det svåra är väl egentligen inte att fylla en fruktskål utan att sen fylla på den i lagom tempo. Oftast tycker jag att det bara ligger ett stackars äpple eller något på botten och ser ensamt ut och då blir man liksom inte så sugen. Det här ser mycket bättre ut. Måste skärpa mig!

Nu ska jag leta lite recept och bli inspirerad så att jag kan få ihop ett vettig matlista till veckan som kommer.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar